Tietoa meistä

Jyvässeudun 4H-yhdistyksen juuret ovat aivan 1930 -luvulla saakka. Ensimmäisen kerran yhdistys on merkitty rekisteriin 1.3.1930.  Aluksi toiminta oli kerhotoimintaa Jyväskylän maalaiskunnan alueella. Sotavuosina toiminta oli katkolla rahoituksen hiivuttua. Uudelleen toiminta käynnistettiin Jyväskylässä 1956, jonka jälkeen toimintaa on ollut katkeamatta aina tähän päivään saakka.

Ota yhteyttä

Jyvässeudun 4H:n toimisto sijaitsee Veturitalleilla. Postiosoitteemme on Veturitallinkatu 6, 40100 Jyväskylä. Meidät löytää myös Facebookista ja Instagramista. Palautetta tai kysymyksiä voit esittää meille alla olevalla lomakkeella.

Yhteydenotto / How to contact

Liity jäseneksi

Liittymällä jäseneksi pääset osallistumaan kerhotoimintaamme. Useimmat kerhot ovat jäsenillemme ilmaisia. Jäsenet osallistuvat kursseille myös edullisempaan hintaan. Voit seurata toimintaamme Facebookissa ja Instagramissa.